All-inclusive

– på godt dansk: en fest med det hele. Vi sørger for indkøb, madlavning, borddækning, servering, opvask og slutrengøring. I har fuld råderet over sal, køkken, det aftalte antal værelser, terrasse, boldbane og legeplads. Der er ikke andre gæster, der skal tages hensyn til.
En all-inclusive fest kan være med overnatning og morgenbuffet eller en 7-timers dag- eller aftenfest.

Menuer vælges fra Menuvalg.
Der kan opgraderes mod et tillæg, eller byttes til andre ting. Det er jeres fest, I bestemmer.

All-inclusive festen med overnatning har ikke noget sluttidspunkt. Efter natmaden går vi hjem, men I kan feste videre så længe I har lyst.

Sådan bestilles og planlægges festen:

I skriver en mail til os for at spørge, om en eller flere datoer er ledige. Vi får oplysninger om, hvordan I kunne tænke jer at sammensætte arrangementet, hvor mange spisende gæster der forventes og hvor mange overnattende. Derefter afgiver vi et tilbud, og I får en til to uger til at beslutte jer.

Måske vil I gerne se festlokalet? I er velkomne til at aftale tid for en fremvisning. Når I booker, skal der betales kr. 2.000 som depositum.
På dette tidspunkt aftaler vi, hvornår menuen skal lægges fast.

Senest en måned (eller anden frist, som vi aftaler) før festen, giver I besked om antal tilmeldte til hhv. spisning og overnatning. Vi regner en endelig pris baseret på disse oplysninger, og restbeløbet betales til vores bankkonto. Vi aftaler, hvordan bordopstillingen skal være, og hvordan bordene skal pyntes.

Hvis det er en fest, hvor der forventes taler, indslag og sange, skal I vælge en person til at være toastmaster. Denne person vil samarbejde med vores serveringspersonale om at få arrangementet til at glide ubesværet, så både rygepauser, taler og sange bliver fordelt jævnt mellem retterne. Det er også en fordel for køkkenpersonalet.
I kommer (gerne dagen før) med en bordplan og bordkort, som vi fordeler ved borddækningen.

Bøstrup Strandgård, Bøstrup Strandvej 23, 5953 Tranekær, Tlf. fastnet 3514 2828     Mobil 6177 0206